Na Gimnaziji Moste se zavedamo, da postaja informatika v povezavi z računalništvom vse pomembnejša veda. Priča smo informacijski revoluciji, ki v ospredje postavlja ravno informacije. Več ko ima nekdo informacij, večja je verjetnost za njegov uspeh. Ključ do uspešne uporabe informacij pa je informacijska tehnologija, pri čemer je osnovno orodje računalnik, povezan v globalno svetovno omrežje. Prav zaradi izrednega pomena informatike je zelo pomembno, da dijake usposobimo za čim uspešnejšo uporabo sodobnih informacijskih tehnologij.
Informatika je predmet, pri katerem se teorija osnovnih zakonitosti informatike prepleta z metodami neposrednega iskanja, zbiranja, hranjenja, vrednotenja, obdelave in uporabe podatkov z digitalno tehnologijo. Predmet dijakom ponuja možnost, da sistematično razvijajo digitalno kompetenco, ki je nujno potrebna za razumevanje digitalne tehnologije in procesov ter kakovostno uporabo te tehnologije z namenom omogočiti dijakom uspešen študij na univerzi in orientacijo za nadaljnje življenje.
Na Gimnaziji Moste sta ves čas izobraževanja v ospredju aktivna vloga dijakov in njihov osebni, strokovni in jezikovni razvoj. Skupinsko delo pri projektih, problemsko in sodelovalno učenje, izbiranje vsebin glede na zanimanje in sposobnost dijakov ter upoštevanje njihovih idej, individualizacija, vključevanje različnih socialnih dejavnosti, uporaba debatnih metod, povezovanje med predmeti in zunanjimi strokovnjaki ter razvijanje različnih strategij mišljenja so osnovne oblike dela pri tem predmetu. Pri tem razvijamo sposobnost ustvarjalnega in kritičnega mišljenja ter presojanja, da bi zagotovili razumno in samozavestno odločanje dijakov v novih in nepredvidljivih okoliščinah.
Cilji in vsebine predmeta so razporejeni na dve ravni:
- splošna znanja, s katerimi dijaki razvijejo temelje digitalne kompetence, potrebne za učinkovito uporabo digitalne tehnologije pri razvijanju lastnega znanja in za njegovo predstavitev oziroma posredovanje drugim;
- posebna znanja, s katerim dijaki znanje, veščine, spretnosti, osebnostne in vedenjske značilnosti, prepričanja, motive in druge zmožnosti splošnega znanja v sklopih nadgradijo, poglobijo in razširijo v digitalno kompetenco uspešnega ter učinkovitega reševanja informacijskih problemov.
Pouk
1. letnik |
2. letnik |
3. letnik |
4. letnik |
2 uri/teden |
/ |
/ |
6 ur/teden |