erasem

No, pa smo tudi letos dobili novi projekt Erasmus+!

Naši dijaki bodo v njem sodelovali z vrstniki iz štirih evropskih držav in petih različnih šol: Češke (Klasterca nad Ohri), Poljske (Byalistoka), Španije (Jaena in Burgosa) in Portugalske (Lizbone). Projekt bo trajal od 1. septembra 2019 do 31. avgusta 2021. Pod naslovom The colours of Science se bodo odvijale različne dejavnosti, med katerimi so za naše dijake gotovo najbolj zanimive izmenjave, ki se bodo začele že v tem šolskem letu, saj bo prva skupina dijakov spomladi odpotovala v Jaen v Španiji., kjer bo vodilna tema barva v umetnost. Sledili bosta potovanji v v Klasterec na Češkem in v Lizbono na Portugalskem. Vsake izmenjave se bo udeležilo najmanj 10 dijakov in 2 profesorja.

Vse novosti o našem Erasmusu si boste lahko sproti prebirali na šolski spletni strani. Utrinke iz preteklega Erasmusa, pa si lahko ogledate tudi na šolski FB strani.

Na sončni torek, 17.9.2019, smo organizirali 4. MOŠČANSKO OLIMPIJADO. Dijaki so lahko izbirali med športnim delom (odbojka, košarka in nogomet) in pohodom na Toško Čelo.

ekipa
Športni del Moščanske olimpijade se je odvijal na igriščih športnega društva Šentvid. Imeli smo 23 ekip za odbojko, 12 ekip za nogomet in 10 ekip za košarko. Dijaki so odigrali medrazredne tekme. Po »hudih bojih« smo dobili zmagovalca 4. MOŠČANSKE OLIMPIJADE, to je je 1. B oddelek, drugo mesto je osvojil 1.A, tretje pa 2.A.

utrinek2Po končani Moščanski olimpijadi je potekal še krst prvošolcev v organizaciji četrtošolcev. Prvošolci so dve nalogi opravili že na spoznavni ekskurziji Strunjan – Portorož (eko ladjica in umetniška slika), na prizorišču pa so morali opraviti še tri naloge. In sicer: pobiranje vodnih balončkov iz vode, kviz o Gimnaziji Moste, kjer so pokazali presenetljivo dobro zanje, in tek trojk preko ovir z zavezanimi nogami. Najboljši razred na krstu prvošolcev je bil 1D. Po razglasitvi so imeli vsi prvošolci še zaprisego.

utrinekzaprise

Znanost na odru (Science on Stage Europe – SonS) je mreža za učitelje naravoslovja, ki se osredotoča na izmenjavo idej najboljše prakse. SonS je krovna organizacija, ki 34 državam članicam pomaga pri uresničevanju svojih dejavnosti in pomaga pri usklajevanju nacionalnih festivalov, kjer se predstavijo najboljši primeri v procesu poučevanja v vsej vertikali.

Slika2019

Profesorica Alenka Perko Bašelj je na Portugaljkem predstavljala prispevek Večerja za dva, ki je bil na Slovenskem festivalu znanosti izbran na Evropski festival znanosti. Prispevek so sooblikovali profesorici Alenka Perko Bašelj in Ljudmila Vrhovnik ter dijaki Eva Gabor, Žan Stanković in Jan Vajgl. Plakat je v pdfpriponki.

Čestitamo!

V sredo, 4. septembra, smo se iz Ljubljane z avtobusi odpeljali na naše prvo skupno druženje, druženje sošolcev in vrstnikov.

Pot nas je vodila do Strunjana, pričakal nas je topel, sončen dan. Dijaki so se razdelili po razredih, učitelji športne vzgoje pa so pripravili različne aktivnosti. Dijaki vsakega razreda so izdelali ladjico iz naravnega materiala, najdenega na obali, in iz papirja. Ko so bili izdelki narejeni, smo ladjice spustili v morje in navijali, katera ostane dlje na vodi. Nastali so tudi lepi likovni izdelki.

Sledil je sprehod ob solinah, skozi tunel do Portoroža, čas za klepet in spoznavanje na poti. V Portorožu so se pomerile razredne ekipe v igri odbojke na mivki, posamezniki so se osvežili v morju, nekateri so uživali ob klepetu in sprehodu ob obali. Cilj je bil dosežen: dijaki so krepili socialne veščine, pripadnost šoli in razredu.

izlet1izlet3

Projekt inovativna učna okolja podprta z IKT (skrajšano Inovativna Pedagogika 1:1) je razvojno raziskovalni projekt sofinanciran s strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Evropskega socialnega sklada. Projekt povezuje in nadgrajuje rezultate prejšnjih projektov, ki so že začeli spreminjati učna okolja v slovenskem prostoru, kot so prenova gimnazij, E-šolstvo, Inovativna pedagogika v luči kompetenc 21. stoletja 1:1, E-šolska torba, EU-folio, ATS 2020.

Aktivnost dijakov znotraj pouka prepoznavamo kot nujno za uspešen izobraževalni proces. Aktivno učenje poteka v situacijah, ki so čim bliže realnosti; z raziskovanjem, razpravami, argumentiranjem, reševanjem problemov, ustvarjanjem…, v katerih so glavni akterji dijaki. Cilj takega učenja je razvijati dijakovo mišljenje in sposobnosti za participacijo v realnem življenju. Prav tako je pomembno, da dijaki sodelujejo in delijo odgovornost za celoten proces od načrtovanja do rezultatov. Dijaki se tako učijo več in bolje, kadar:

  • so aktivno udeleženi v proces;Picture3
  • prejmejo razumljivo in pravočasno povratno informacijo;
  • se učijo sodelovalno.

Gimnazija Moste

Gimnazija Moste
Zaloška 49, 1000 Ljubljana
Tajništvo: 01 547 41 00
Zbornica: 01 547 41 13

Fax: 01 547 41 11
Davčna št.: 79887520
Matična št.: 5084138
www.gimoste.si

 

Piškotki

Za pravilno delovanje in namene izboljševanja spletne strani uporabljamo na njej piškotke. Več o piškotkih, ki jih uporabljamo na spletni strani si lahko preberete na naslovu: http://www.gimoste.si/gim/piskotki.

Več o piškotkih na strani

EU Direktiva o piškotkih

Zavrnili ste uporabo piškotkov na tej spletni strani. Svojo odločitev lahko spremenite.

Sprejeli ste uporabo piškotkov na tej spletni strani. Svojo odločitev lahko spremenite.

sosC cbeduroam berasmusPlus bZS bMednarodno priznanje za mlade Podvig cb SKOZ b INP bSIO1 bProti raku b