S 1. januarjem 2023 ukinjamo račun (položnico) v papirnati obliki kot eno izmed možnosti plačevanja šolskih stroškov. Omogočamo tri možnosti prejemanja računov, na katerih vam zaračunavamo storitve za vaše otroke. V primeru, da še vedno prejemate račun (položnico) v papirnati obliki, lahko izberete eno izmed treh možnosti, in sicer: * prejemanje računa (položnice) na vaš e-naslov, * prejemanje e-računov na vaš e-naslov preko UJP ter * plačevanje računov preko trajnika.
• Prejemanje računov na vaš elektronski naslov Lahko se odločite za prejemanje računov po elektronski pošti. Izpolniti morate soglasje za prejemanje računov na vaš elektronski naslov. Izpolnjen in podpisan obrazec skenirajte in pošljite po e-pošti na naslov računovodstva: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
• Prejemanje E-računov neposredno v vašo spletno banko preko RS Uprave za javna plačila Na prejemanje e-računov se prijavite neposredno v vaši spletni banki, kjer imate osebni račun in urejeno spletno poslovanje. Podrobna navodila dobite na spletni strani svoje banke. E-račun, ki ga boste prejeli v spletno banko bo vseboval vse podatke potrebne za izvršitev plačila, zato vam podatkov ne bo več potrebno vnašati v plačilni nalog. Specifikacijo računa boste videli v spletni banki.
• Plačevanje računov preko direktne obremenitve (trajnik) Plačilo računa se izvede avtomatično 18. dne v vsakem mesecu. Nadomestilo za izvedbo posameznega naloga direktne bremenitve obračuna vaša banka v skladu s cenikom, ki je neodvisen od šole. Vzpostavitev direktne bremenitve je brezplačna. Bremenitev lahko kadarkoli prekličete, vsako spremembo, ki vpliva na plačilo pa pravočasno sporočite šoli. Starši lahko uredite plačevanje računov preko trajnikov tako, da izpolnite obrazec soglasje za SEPA – direktno obremenitev, ki ga prevzamete tukaj. Račun s specifikacijo storitev boste prejeli po elektronski pošti, zato morate izpolniti še zahtevek za prejemanje računa po e-pošti, ki ga prenesete tukaj. Izpolnjen in podpisan obrazec skenirajte in pošljite po e-pošti na naslov računovodstva: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.
Vsa plačila nadstandardnih storitev (npr. ekskurzije, maturantski ples, …) in ostalo (npr. dijaške izkaznice, fotografiranje dijakov …) boste urejali z izvajalcem le-teh.
- Soglasje-direktna bremenitev
- Soglasje-e-račun
- Soglasje-e-mail