Projekt inovativna učna okolja podprta z IKT (skrajšano Inovativna Pedagogika 1:1) je razvojno raziskovalni projekt sofinanciran s strani Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport ter Evropskega socialnega sklada. Projekt povezuje in nadgrajuje rezultate prejšnjih projektov, ki so že začeli spreminjati učna okolja v slovenskem prostoru, kot so prenova gimnazij, E-šolstvo, Inovativna pedagogika v luči kompetenc 21. stoletja 1:1, E-šolska torba, EU-folio, ATS 2020.
Aktivnost dijakov znotraj pouka prepoznavamo kot nujno za uspešen izobraževalni proces. Aktivno učenje poteka v situacijah, ki so čim bliže realnosti; z raziskovanjem, razpravami, argumentiranjem, reševanjem problemov, ustvarjanjem…, v katerih so glavni akterji dijaki. Cilj takega učenja je razvijati dijakovo mišljenje in sposobnosti za participacijo v realnem življenju. Prav tako je pomembno, da dijaki sodelujejo in delijo odgovornost za celoten proces od načrtovanja do rezultatov. Dijaki se tako učijo več in bolje, kadar:
• so aktivno udeleženi v proces;
• prejmejo razumljivo in pravočasno povratno informacijo;
• se učijo sodelovalno.
Že drugo leto v izbranem oddelku 2.B pri nekaterih predmetih (slovenščina, matematika, angleščina, nemščina, španščina, fizik, kemija) pri 30% ur posameznih predmetov aktivno uporabljamo tablični računalnik kot učni pripomoček. Smiselno uporabljamo različne aplikacije in/ali programe (Kahoot, Socrative, Quizlet…), brskamo po spletnih slovarjih in svetovnem spletu, se učimo iz e-učbenikov in pri tem dopolnjujemo delovne liste, izdelujemo učne kartice, kvize, raziskujemo nova učna poglavja, ponavljamo in utrjujemo učno snov ter si tako širimo obzorja na malce drugačen način